080820 - varken förr eller senare

Välkommen till min nya blogg, jag skall för artighetens skull upprepa välkomstinlägget som försvann någon gång under layoutredigering, något som gick vildare till än jag kunde ana när jag satte mig här i morse.

Fast att hälsa er välkomna till min nya blogg känns som hycklei, om än i liten skala, för visst, ny är den, men uttrycket tycks innefatta att det är en förnyelse eller ett utbyte av en gammal blogg som skett, men någon annan blogg har då inte excisterat. Att bloggen dyker upp nu känns ganska typiskt, för att vara just mig, vid en tidpunkt då alla redan etablerat sina bloggar och djungeln av taggiga ord och snariga meningar måste befinna sig nära sitt täthetsmaximum, men att ge upp utan att ha försökt, det är inget som ligger mig när om hjärtat. Så kanske är det inte helt fel ändå, för vad gör det om mitt svammel passerar obemärkt förbi...!?

Men tänk så smidigt det hade varit om jag haft kvar mitt automatiska Välkomstemeddelande, det hade sparat såväl tid som utrymme, men så länge man har sommarlov påverkar det ändå knappt nämnvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback