there and back again


hem och tillbaka


Helhelg hemma! Galet trevligt, vilket då ledde till att tiden gick enormt fort. Men det är väl priset man får betala när man har roligt!? Att det blev lite bloggat får vi även det se som ett resultat på en full-med-annat-matad helg. Och fullmatad med lyxmat är även det något som numera är ekvivalent med att komma hem. Fisksoppa från paradiset och kräftor från åa, det är himmelriket även för den som inte är student! Kalla det bortskämd, men det är inget jag skäms över:P Bloggningen däremot är något jag skäms lite för, men det får tas igen under den kommande veckan. En vecka som förövrigt inte är en vecka att se fram emot. Lite dagsljus kommer det att bli när det är datorprojektvecka på fysicum, vilket lär vara det enda vi kommer att se. Så gör er beredda på den hel del nostalgi och jag-drömmer-mig-bort-inlägg.

För fler jag-drömmer-mig-bort-och-lever-för-torsdagarna-inlägg, eller enbart en komplettering till mina stundtals något förskönade upplevelser från livet i Skåne, bör ni genast kolla in Heidis blogg: bronsarmittlattaste.blogg.se. Det är mitt lättaste att rekommendera den mer än varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback