Show me a garden


I'll go nutz

Då sconesbakning fick mig över föregående veckas horisont är det bestämt att en repis skall köras redan nu ikväll. En repris som verkligen behövs! Ett guldkorn i vardagen! Denna gång skall dock ett nytt kök testas, ett gemensamhetsutrymme. Framtiden får utvisa resultatet, ett självklart tillägg på namnet, trots att jag inte är det minsta orolig! Jag har ju mitt nya armband om armen, ett armband som tack för föregående helgs hundpassning. Ett armband med en Jade. Jade is linked to Good luck, integrity and determination.

Utöver detta guldkorn är det en tågresa som håller mig levande bland sannolikhetens vågor. Hemmåt det bär, det skall planteras bärbuskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback