Är detta vardagen


Inspirationsbrist eller tidsbrist, en kombination känns för bra för att vara sann

Dålig uppdatering kan ha en, två eller många anledningar. Hur många den gångna helgen innehöll låter vi vara osagt, ty resultatet av det hela står klart utan analys. Min före detta inneboende Nolla inledde under den gångna helgen sitt nya liv i enskildhet och avskildhet. En ny era har tagit sin början. Nu bor de tre Bitches på tre skilda ställen. Rätt skall vara rättvist. För min egen skull fick jag genast ett substitut, det är så jag jobbar, då grannen behövde såväl natt- som dagspassning av hunden sin. I eftermiddag tar dock vardagen vid, men är inte det ett substitut så säg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback