Home Sweet Home


Att färdas hem är för vissa som att färdas mot en hägring... tyvärr

Jag behövde dock inte tvivla på mitt Home Sweet Home denna gång heller. Ägnade en stund i blåsippebacken; jag tänker inte korrigera mitt val av favoritblomma ;) Solen gjorde även sitt för att förgylla gårdagen, det har inte varit dåligt väder en enda dag sen jag tvättade mina fönster, jag kanske borde göra det lite oftare... för allas välbehag!

Gyllene är även att den plötsligt uppkomna förkylningen försvann lika fort som den kom, tack och lov. Så nu är man fit for fight igen; Jönköping it is! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt kusien...enda vårtecknet här är att alkisarna börjar komma ut ur sina hålor..=)

hoppas allt är bra med dig / Johan

2009-04-09 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback