Home: Sweet Jönköping


Påskpyntet från i år ligger på gränsen till att vara för nytänkande. (Men det var det helt klart värt med tanke på köksupprustningsresultatet!) Bjuder därför på en, från förra året snöig påskbild, vilken ändå får anses mer traditionell än årets!

Att jag inte hunnit blogga under påsklovet hemma ser jag helt klart som ett gott tecken, det har varit smockfullt med andra roligheter! Tusen tack alla som ställt upp med sällskap och sängplats! Att jag nu helt plötsligt tar mig tid att blogga är ett tecken på att jag har andra saker som jag verkligen borde ta tag i istället :S Huamig Det har varit helt galet skönt att vara ledig, men säg den sötma som varar evigt. Vad som dock verkar vara evig är det sockerberoende jag byggt upp i påsk, jag tror att enda botemedlet är successiv nedtrappning :P Tur att jag har 8kr kvar av Bols-kassan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback