olika skära nyanser



Imorgon skulle det tydligen bli en mulen mellandag, en dag där jag kan vila mitt redface (okay, jag erkänner; det är inte helt vidbrännt, men ni skulle ändå inte kunna se mig om jag satt i tulpanhavet) Synd är dock att det i morgon är dagen då Lund skall visa upp sig för Päronen mina, men sol kanske de ändå får nog av söder ut!?

Annars har dagen mest bjudit på pyssel och "säg-Ja"-övertalningsförsök:
Försök som naturligtvis inte lyckades, jag kan ju inte sitta o ljuga... hur gärna man än vill... iaf ibland

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Anna,

Kul att du har en blogg, kul att läsa och fina foton!



Hoppas du hade skoj igår. Jag tog medicin så fort jag kom hem, fick en smarrig pizza av Isak och somnade sedan gott. Vakande sen oförskämt bra vid 6 imorse, skumt...



Vi ses!



kramkram /Maja ,Sofias kompis ;0)

2009-05-01 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback