Blogg-blackout

 definierade november - december däremot möter vi ett leende, eller vad säger du Sofia!?

Att inleda november med två tentaveckor gav mig bokstavligt talat eksem. Ett riktigt ättrigt ett, som verkligen lyckas dra all livsgnista ur en, men don´t you worry, det är länge sen nu! Två veckor lyckas ge en perspektiv, trots att eksemet består. Enbart namnet december är en glädjespridare, och det räcker för mig, iaf efter att ha fått starta tiden-efter-tentorna med en ligga-framför-brasan-&-skåda-fåglar-i-dimman-helg i Långö var hon på banan igen! Toppen!


Futuristiska fågeltorn och urgamla gravstenar (dock i omvänd ordning!) - kontraster får mig att vakna!

Hur hon däremot ska bortförklara blogg-blackouten vet hon inte riktigt - men kanske är det så med en ren och skär blackout; man vet att, men inte varför, man drabbas! Jag kan iaf nöja mig med den definitionen!

Kanske skall jag nöja mig med denna sammanfattning av november - jag känner mig iaf nöjd, och redo att gå vidare mot en period av icke-blogg-blackout!

December är här och jag har fått en ny idol - Anna Flabet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback