Crazy Christmas

på tok för mycket mat - kalle klockan tre - urmysig midnattsmässa - nedrans nötter  - vedervärdiga verser

Julen i sin mest traditionsenliga form! Och för er som undrar, så Ja, lusekoftan var på även denna dag! ;)

Vi tackar även för första-nyheten denna julaftonsmorgon: Man blir tydligen inte fet av att äta fet mat! (Därav dessa förskräckliga snapsviseverser!)

Vilken tur nu, att vi ej blir feta
av vår mat här.
Skit i sallad, nu så ska vi äta,
allt vad fett är
Tipp Tapp, Tipp Tapp
Tippe Tippe Tipp Tapp
Tipp, Tipp, Tapp



Fler rysliga rim presenterades under kvällen - det är en sak du ofta säger; att man bör ha bra grejer!
För trots att man är den enda, skall ingenting behöva hända.
Så för en riktig mulle, jag denna rekomendera skulle:
Så njut när jag är full, jag är det för din skull!

Julklappen "God Jul Anna, önskar Mor och Far"
hade dock inget rim:

25kg finbetong talar självt sitt klara språk!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

att gjuta med betong är någonting jag själv skulle vilja testa på någon gång. får kanske bli nästa kreativa experiment. :)

2009-12-27 @ 21:11:15
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback