stjärnor på himmelen de blänka blänk

Gaaah!

Julkalendermorgon, SNÖflingor i ansiktet, på cykel till julmarknad i hansastadskuliss, luciatåg och levande ljus!

Så strålande är en kall decemberdag i Skåne. För till och med enligt mina definitioner så var det kallt idag!
Sammanfattningsvis har Lucia blivit en ny favorit, en favorit som går i repris i morgon bitti :S

Det genomgående temat för dagen var dock inte mys: utan kamera-glömska. Inte en bild lyckades hon ta idag - Suck - men där har ni bevis på den sinnesförvirring jag hävdar har drabbat mig...


Men jag måste ändå få bjuda på en favorit i favoriten (från svt:s Lucia från Växjö):

Lusseknekt, lusseknekt, lulu lu lusseknekt, lu lusseknekt!

Favorite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback