2xSkymningar


Efter solnedgång på Kreta, så väl som i Båstad

Se dessa som ett God Natt från min sida, för jag borde verkligen hoppat i säng för länge sen. Pigg och glad på jobbet har stått på Att-Göra-Listan i snart fyra veckor nu, men någon bock har jag inte fått sätta i den boxen än. I morgon kanske, om jag kilar in o blir inspirerad av bloggen i tid vill säga ;)

05.55 går cykeln i morgon, men det är kanske inga problem alls med tanke på att jag fick 40min sovmorgon idag, då starten gick i Jönköping istället. Jag borde kanske sova hos Heidi lite oftare ;)

Dock gick vi lite för långt idag, eller ska jag säga att vi cyklade lite för långt... Hhmmm :S Iklädda löpartights och stora T-shirtar gav vi oss iväg, det riktigt syntes hur vi hade planerat cykelturen till jobbet! Märk dock väl valet av STORA t-shirtar, de som cyklar iväg i tighta t-shirtar har inte tänkt igenom sin cykeltur ordentligt ;) Eller är det det fortsatta livet efter cykelturen man inte planerat ordentligt...? Ett tips från coachen är att ha ett ombyte i åtanke!

Gårdagskvällen spenderades på Filmstaden; galet så bra Harry Potter och Halvblodsprinsen var! Skönt som omväxling att få skratta åt något man själv inte kommit på ;) Det är ett betyg som heter duga från my Biatch and me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback