Daggiga och dimmiga mornar



Huvudsaken är att man är torr om föttera; Jag är helt klart beredd att hålla med pappa Anton i Lönneberga om den sanningen. Om alla där ute är med o testar att en dag gå med daggvåta strumpor i High Fasion Yrkesskor, så kanske vi kan mynta ett nytt mänskligt motto! Jag är iaf beredd att kämpa för min åsikt!

Annars trivs jag med min till-och-från-jobbet-cykelväg, speciellt efter idag då den innebar ett stopp i glasskiosken. Billigt var det, men tydligen också skitigt. Iaf om man lyssnar på mamma Astrid ;)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Astrid vet bäst!

2009-07-20 @ 22:03:13
Postat av: Gorthol

härligt kusinen...

grymt snygga bilder...

hoppas allt är bra med dig...

2009-07-28 @ 14:09:29
URL: http://gorthol.blogspot.com/
Postat av: JosefineSK

Herrgud vad du är duktig på att fota!

2009-07-29 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback