Like a walking dead


Jag trodde seriöst att jag skulle avlida när klockan ringde imorse. Hade självmord varit moraliskt försvarbart hade det legat nära till hands. Ikväll däremot tänker jag tidigt kika på mina skymningsbilder för att bli inspirerad till att hoppa i säng i någon sånär rimlig tid. Gårdagens läggdagsdekadens förklaras helt och fullt av min Twilight- fascination, för vilken jag skulle kunna skylla på Johanna för, som lånade ut andra boken till mig ;) Så frågan är om du vågar låna ut den tredje till mig sen!?


Kvällen ägnades åt en Förkortad studie i båtmotoroljebyte. Jag känner mig tillräckligt fullärd, även om nivån är godtycklig!


Mycket sömn, målet för natten, innebär utöver en icke-överjävlig arbetsdag, en snabb transport till fredag kväll! Då väntas nämligen finbesök!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah..du är grym kusinen...=)

2009-07-30 @ 04:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback