Mullehelg

Med konkret resultat
I de svartaste vatten

Att det är kul när det nappar känns väl sådär lagom ljummet att komma med, att däremot livligt berätta om den adrenalinkick man får av att själv dra upp en fisk, om en en liten gädda, känns något mer exotiskt. Häftigt är det! Att vi fick öva dagen innan må vara hänt, men att enbart nöja sig med nybörjartur vore att lägga ribban under marknivå. Det gäller samma sak då man plockar kantareller, varför nöja sig med en korg när man kan plocka två!?

Dock skall jag inte ta åt mig någon ära överhuvudtaget vad gällande svampen, jag åt en lyxfrukost hos min kära Jadde i Norrahammar, när truppen lämnade stugan för svampplockning. För mig var det en perfekt avslutning på utekvällen, tack vänner! Så jag tror att alla var nöjda och glada.

Ett riktigt KantarellHittarLeende går inte att ta miste på, minns det mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback