Awesome Autumn/Fabulous Fall


Hösten 09 har varit helt fantastisk, underbar och (sidan 479 rad 17 ord 6 i Krane;) ) Awesome

I lördags drog vi till Malmö, Johan och jag. Ingen av oss vågade uttrycka oron i att vi enbart skulle åka dit för att äta, men mer än så blev det! Jag blev kär - i en kjol! Känslan var överväldigande: kanske blir det så om man har två kära ting i kombination!? Shopping, some sightseeing, mat och fika: Supermys! Och tur var väl det, för trots att vi båda var ovetande (iaf mig veterligen) firade vi 6mån ♥

Fest på kvällen och ljuständning i månens sken, på okänd grav, på kyrkogården kvällen efter: en det ena än det andra gjorde mig galet förkyld. Så dagen har spenderats i televerksorange fleecetröja - vilket känns lite för mycket som hösten08 :$  Men det är oxå allt som gör det... idag står mitt hopp till ryska rötter och röda solhattar!



Idag gick jag dock igenom en känslokavalkad: stressen av att stå i bankomatkö övergick förvirring och förvåning när jag fick ut 3000, och inte 300 som jag hade tänkt mig. Snabbt övergick förvåningen i glädjechock och framtidsplanering, för att genast få skuldkänslor för att jag tagit någon annans pengar, något som snabbt gick över i rädsla för att bli tagen för stöld. När jag sedan kikade på mitt kontoutdrag och insåg att det faktiskt var mina egna pengar jag tagit ut, fick jag generad gå till banken och sätta in dem igen.

Ett gott samvete är ändå bästa huvudkudden.

Resten av kvällen skall ägnas åt Knoll och Gasdetektorn
Jag hade mycket hellre tagit James och Jättepersikan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback