Förhindra den felaktiga förändringen!

någon!?

Jag var tvungen o ringa upp Johan igårkväll och berätta att jag var orolig:
Orolig över att min otrohet med Knoll övergått i ett konstant förhållande, och att jag då omvänt kommer att vara otrogen mot Knoll när jag äntligen får se min Johan igen. Det skulle ju bli onödigt komplicerat! Men framförallt så skulle jag inte vara komfortabel med den förändringen, inte med tanke på att jag somnade med Knoll i soffan idag... Ett sådant oinspirerande förhållande vill jag ju inte ha!

Men det var kanske detta min Hattifnatt förutsåg tidigare i veckan :$

För övrigt så har jag förändrat min Plugg-Outfit (och då inte för att imponera på Knoll, tro INTE det): Lusekofta och fårskinn är det som gäller! Fleecetröjan åker inte på längre - onödigt att addera ångest till ångest. Den nya kombon känns faktiskt riktigt bra - så det får bli en favorit i repris idag!


Kommentarer
Postat av: maria

Hahaha, ingen fara:) Det gick så bra med mammsen så! Vad hade du för dig som var viktigare än att dricka vin? Tack:)

2009-11-13 @ 09:30:06
URL: http://enlindbergare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback