Helt hög!

Nästan lite sorgligt hur übermegasuperduper-glad man kan bli av att få höra "-Du är ju inte underkänd iaf" efter en avklarad (och klarad!) munta! 

Hoppandes, springandes, skrikandes (märk väl ej sjungandes - en Stenvall sjunger inte!) tog hon sig telefonpratandes till tågstationen för avfärd norrut - till sitt älskade Långö!

Där blev det dock en snabbvisit i sitt hem ljuva hem, men hon hann se sin skog och sitt mörker, men framförallt fick hon se en belyst vedbod, såväl invändigt som utvändigt! Det ni, det har man inte sett varje dag! Snabbvisitens orsak var vidare transport mot huvudstaden där mormor och morfar väntade med nybakta bullar och nyplockade äpplen. Folk vet visst vad de ska locka mig med :S



Vad som mer, än sol och salta bad, lockade till Stockholm var Salvador Dali-utställningen på Moderna Museét! Härligt surrealistiskt! Som tur är, är man ju inte ovan vid situationen att titta och lyssna på någonting man förstår ingenting om, det är snarare vardagsmat i min värld. Men att fritt få tolka det man beskådar var en nygammal upplevelse! Det fick mig iaf att få upp ögonen för skedars essentiella betydelse!


Fy faan va smalt!

Det ovanstående syftade dock inte på mig. Jag ägnade helgen åt bullkalasande, något jag är mycket nöjd med! Nöjd är jag även över mina få, men lyckade inköp: Sammetstights, spetsblus och grönt te! Treenigheten is fulfilled!

Sammanfattningsvis, i sammetstights såklart: Anna är mycket nöjd! 


Kommentarer
Postat av: Tayra

You Rock Girl..

2009-10-17 @ 02:43:29
URL: http://tayra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback