Ingen sanndröm,

ändock inspirerande
Äppel Päppel

Någon av er kanske har kommit upp med en teori vad gällande min dröm... Jag vill bara förtydliga att det inte var ICAkassen i egen hög person som låg på uppfarten - om det nu var någon som tolkade det så ;)

Dock skall man inte underskatta nyttan av att stoppa en påse (dock av ett annat fabrikat en den som florerade i drömmen) i regnjacksfickan (idag var jag minsann utrustad för regnväder; utrustad från topp till tå!) när man går ut på en leta-efter-skogen-i-Skåne-promenad på morgonen. När man minst anar det hamnar man under ett äppelträd som under stormnatten släppt sig. Massvis med äpplen låg på marken och bad om att bli plockade! (Förlåt för min egoism, Head! Men som du ser har de en väldigt kort halveringstid... ;) ) Lite synd var det dock att jag inte fick palla dem...

Pirum Parum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback