Sensommarens kulmysigaste helg

Förra helgen tar lätt priset!

Sensommarhelgerna vid Immeln borde guldmarkeras i almanackan. För guld värd är de iaf för mig!

Att det var sensommar märktes på dresscoden då båten och badstege skulle tas upp ur sjön:
-Det är enbart sensommarbad som utförs i bikinitrosor och dubbla fleecetröjor!

Allt jag kräver är nämligen underbart sällskap, toppenväder, fin natur och god mat! Kalla mig simpel: Men jag älskar det!

En konst- och kulturresa kan man tillochmed kalla det: En resa i porfyrens tecken.
Eller i stenens tecken: Sten, stenbrott och stenbrottslighet ;)

Fast jag glömde nämna en otroligt viktig sak: äppelplockning!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

fint att du uppmärksammade mig på att du hade uppdaterat. :) bilderna är gudomligt vackra och jag blir väldigt väldigt äppelsugen. :)

2009-09-21 @ 20:29:14
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback