c o l o r s

Love is in the air these days
And it was a year ago it all started ♥
Idag är egentligen dagen som man ska sitta i soffan hos en nästan främling, dricka sitt te supersuperlångsamt och berätta om sitt liv på ett som om man hade känt varandra en livstid! Fantastiskt trevligt men samtidigt jäkligt läskigt! ;) Jag längtar lika mycket tillbaka som jag är nöjd över att lite tid har gott. Den dagen och alla efterkommande dagar har nämligen varit helt underbara! It brought color to my world!


Det var en himla tur att jag inte hade tentavecka den här veckan förra året, för i år så var det 5 pelargoner som fick bringa färg till min tillvaro! Men snart, snart, snart släpps vi ut i världen igen! I morgon eftermiddag är vi fria från stress och press ett litet tag framöver och det är tur det, för det är mycket som skall firas till helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback