Dans & Dekadans

...men först en joggingtur!
Tentan som jag och mina kära klasskamrater ägnade många timmar åt idag gick åt fanders, pipsvängen, helvete eller inte alls. Det beror helt på hur man vill uttrycka sig. Gemensamt innebär de dock alla att vi slösade bort ett antal timmar av våra liv! Och om vi sedan börjar summera dessa timmar som vi gemensamt slösade bort... Äh, fan, bevisligen kan ju ingen av oss räkna, så jag lägger ner! ;) Illa är dock att det hela måste plockas upp och göras om en annan gång, med frågan är då om det finns en bättre plats än 10h på Lima Airport i augusti!? Där om någonstans borde man ju kunna reda ut hur radiofrekvensta fält bildar stående vågor i muskelvävnad! Tjohej!

Hur det än gick, så har jag, med hjälp av joggingturen, spridit ut lite ångest och aggression! Skönt!
För nu inleds nämligen en Fest I Dagarna 3! Dans och Dekadans!
Först ut är en bilutflykt med "nybakta+1 dygn" kanelbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback