EXOTIC

Idag tar vi ett steg närmare avresa! Vilket ju i och för sig är något vi gör varje dag...
Men en stor Bock efter Vaccination kan vi efter idag sätta i protokollet. Gud! Jag blir lite nervös av bara tanken, det är verkligen en aktiv handling och ett så konkret bevis på att vi verkligen kommer att komma i väg på vårt livs hitttills största äventyr! Än känns det så abstrakt, avlägset och som om det fortfarande vore i drömstadiet! Men Äventyr i Ecuador here we come!

Jag satt o Google-Earth:ade över Ecuador i flera timmar i förrgår; det som tillslut fick mig att sluta var en enorm åksjuka... Eller en enorm svindel eller så har jag kanske bara en för stor datorskärm ;)

Kommentarer
Postat av: daniela

Grymt fin bild! Du som tagit? :D

2010-04-25 @ 17:16:23
URL: http://danielaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback