i t e m s

Svängningar!
Jag fick just frågan "Hur mår du!?".
Idag har jag inget kort och bra svar på den.
Morgonen var helt fantastisk! Hur ofta skriker man när man öppnar müsliburken!? (Det är nästan fruktansvärt hur väl du känner mig nu, honey - att müsliburken är favoritplatsen i lägenheten är inget jag är stolt över!) Däri låg nämligen världens finaste klocka, i precis den nyansen jag länge önskat mig! You give color to my otherwise grey world, honey

Så med en färgklick på armen cyklade jag i ilfart till skolan; muntaredo! Och ja, jag ska erkänna att det gick bra och att det är något jag ler åt, men jag är inte stolt åt genomförandet. Jag tänker inte ägna mig åt någon smutskastning här, det är redan så många som har fått höra mig skrika över detta nu. För förvånad o förbannad blev jag och gick därifrån helt förvirrad. Fast kanske var det så det skulle vara!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback