IF I LAY HERE

Enbart chocken av att vår önskan om sol inföll tog oss lite på sängen. Jag flög upp ur sängen med kameran i högsta hugg, för att mötas av en vägg av frost! Burrrr! Så i väntan på den riktiga värmen (den som vanligtvis aldrig infinner sig vid påsk) så sysslade jag med långfrukost. Men sådär superlång behövde den inte vara; för förhållandet tid och temperatur var inte linjärt. Varmt blev det fortare än man anat!

Ut, ut, ut med boken i högsta hugg! Sittandes mot östervägg sa jag bara: Hej, hej, hej fräknar!

Och Hej, hej, hej utflyktssug! Stenvalls packar som vanligt ryggsäckarna fulla med kaffe och kakor, karmeror och kikare... för att väl framme vid målet... Aah, jag låter bilden tala för sig själv! ;)

En mycket mysig påskafton, trots att detta var på dagen... påskdagen?! Aftonen på påskafton var ju även den mycket trevlig, så frågan är om det spelar någon roll!? Temat för helgen har ju faktiskt varit mat och mys,
me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback