TIME FLIES

Trots att det var långfredag så gick tiden fort - nästan för fort!


Jag försökte ändå hedra dagen med en lång sovmorgon, en lång joggingrunda, en lång väntan på mormor och morfar och slutligen en väldigt lång middag. Men icke - inte ens det kunde få tiden att gå lite långsammare...

Jag har dock hunnit spendera mycket quality time med nära och kära, vilket var mitt huvudmål och syfte med dagen! Vi hann till och med att få en tillbakablick till svunna tider - sen dess har iaf tiden gått fort! ;)

Temat för kvällen var vilt: tranbär och lingon, rådjurssadel och rödvin, pälsväst och stenar!


I morgon hoppas vi däremot på sol, glada färger, godis i massor och en massa gömda påskägg! Så ju fortare jag hoppar i säng, desto närmare min önsking kommer jag! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback