Proud to be part of these days

Äntligen!
Grillning med klassen! Frågar du mig så är detta livet! Jag njuter av för fullt av allt som man nu äntligen kan göra när solen tittar fram! Underbart! Dock offrade jag mig för vetenskapen och dök upp här lite senare. Spinningsalen på Gerda skulle studeras ur ett magnetfältsstyrkeperspektiv; jag tror att där kan vara den mest fältsvaga salen i Lund. Då jag och min loggande magnetfältsmätare däremot satt här och grillade, då jäklar, då tyckte den att det var jämförbart med att sitta 1dm ifrån en hårtork.

Livet är bra underligt!


Underligt!? Tilläggas skall kanske att vi fortsatte till en Ryss-fest :D Rödbetssoppa, Vodka och Kalinka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback