RAMLAR

En  a p a t i s k  eftermiddag.
All energi och livsgnista föll liksom snöflingorna till marken och blev liggandes där under hela eftermiddagen. Jag kunde inte förmå mig att göra något annat än att approximera en professor med en cylinder, uppskatta tiden tills rygg-erytem dyker upp på en australiensk dykande som vägrar bära t-skjorta, beräkna tjockleken för en ledande gummiskiva som bör klistras på skallen på de som är rädda för sin mobiltelefonantenn och bedöma risken för överhettning för en musiktokig "Energy"-lyssnare.

Tillslut lyckades jag rycka upp mig så pass att jag cyklandes kunde ta mig genom ösregnet till klättringen!
Där finns numera många nya grepp och vägar; i alla neonnyanser du kan tänka dig!

Kommentarer
Postat av: JosefineSK

På nåt vis skiljer sig våra definitioner av "apatisk eftermiddag" åt...

2010-04-21 @ 15:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback