Vårens första Pigfaktor

Tusensköna - It feels like home!
Åtta av helgens timmar har spenderats sittandes och omväxlandes liggandes på en filt. På håll har det förhoppningsvis sett ut som att jag pluggat - vad de inte visste var att vi (okey vi var två som skrev under på det i morse) gemensamt bannlyst plugg på fina dagar som dessa. Istället passade jag på att sova en timme eller två, vilket resulterat i en markant nyansskillnad i ansiktet. Jag sover tydligen helst med vänster ansiktshalva uppåt ;)

Vad positivt med detta ändå är, är att jag fått upp ett intresse för hur de olika delarna av UV-spektrumet påverkar huden. Jag måste ju veta om det är UVA eller UVB jag skall vara förbannad på! Och har jag sedan tur så får jag i detalj förklara min underbara hudnyans på muntan på tisdag!

Vårens första Pigfaktor är här!

Och det är ju en av alla de saker som får mig att skratta... Undrar om ngn håller med, eller om jag måste utvidga listan för att få gensvar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback