Peppermint Winter

Spåret mellan Lund och Malmö liknade i dag Sibirien.
Och likställdes således med Transibiriska järnvägen.
Jag tänker dock inte vara en av de många som gör liknelsen på grund av att resan i tid kunde likställas med att korsa den ryska tundra. Det var enbart de vittäckta fälten som gav upphov till associationen. Fint som snus! Jag älskar vintern i Skåne

Jag och några av mina kära klasskamrater fortsätter vårt Våga Vägra Matlåda, så på lunchen hann vi med ett snabbesök i Libanon - vi har även i denna vecka besökt Thailand och Indien :) Resterande del av världen lämnar vi därhän till nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Blir det marsvin och chicha på måndag? ;)

2010-12-03 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback