1. ÅT HELVETE?

The Bohemian Raspberry fick mig att längta hem till mitt hems köksbord!
Där finns det grejer ;)
Jag kan iaf meddela att en överkonsumtion av godsaker gjorde gott!
Eller så var det bara att jag var tystare än vanligt igår; så det är väl på sin plats att jag ber om ursäkt till de som kände sig dissade igår: men jag är egoist, som så många av oss där ute... :S

Däremot kan jag inte säga att jag dissade mannen som stod bakom mig i Konsumkön idag. En blick på dagens löpsedel fick hon att utbryta: HELVETE, nu kommer det mer SKIT!

Med detta skit och helvete menade han den kommande snön. Han tyckte att snöröjningsarbetet var skandalöst dåligt och att det var fruktansvärt hur man fick pulsa fram på trottoarerna. Jag kan ju inte låta bli ett sånt öppet mål, utan börjar genast berömma snöröjningsarbetet utifrån synpunkten att det faktiskt är VINTER och att det då SNÖAR ibland. Att helgen sen var så kall att saltet inte bet på den snö som föll, det vet jag inte riktigt vem man ska skylla på för: antingen på naturprincipen att saltet då inte har någon effekt, eller på den kalla luftmassan som låg över lander, eller på allas vår herre... Jag fick dock höra att detta var åt HELVETE.

Jag funderar dock på om man inte mår bättre av att njuta av detta....?

Kommentarer
Postat av: Heidi

Njutning är helt klart the way to go, egoist eller ej!

2010-02-02 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback