F E T D A G E N

Ett dygn med mina underbara Biatches och jag känner mig hel igen!
Underbart!

Under natten till idag lärde vi oss Isbjörnsdansen (Trogna ekoist-sympatisörer som vi är så var det så klart isbjörnen vi stöttade genom vårt drinkköp!) medan vi under förmiddagen fick lära oss att det kan ta 40 min att bre en Frukostfralla (tiden mätt i upplevda minuter då man själv inte var mätt) och att man inte helt plötsligt kan nå en vattenkokare som man inte når.

På eftermiddagen fick vi öva oss ytterligare lite mer på detta med att vänta, jag vet inte hur vi lyckades pricka i så många aktiviteter med den gemensamma faktorn VÄNTA på samma dag! Att vänta på att semlor (eller söta bullar) ska jäsa kan nog få vem som helst att vilja ta livet av sig - det var iaf så vi tolkade situationen. Men av detta behöver man ju inte nödvändigtvis dra en massa slutsatser om våra hetsiga humör... men ändå.

Så sammanfattningsvis har vi firat   F E T D A G E N   idag (vi missade ju bara den lilla mellanstavelsen -TIS-). Men sen så fyllde ju en av oss faktiskt 7979 dagar idag! Och hur firar man det bättre än en semla (såklart hade vi bottnat med två rejält söta bullar med mycket smör och ost tillsammans med en och annan slät slatt-bulle!)
Underbart!
Vi blev dock inspirerade av ett samtal vi överhörde på trottoaren:

-"...de berörda regionerna i ett skrovmål."

Så sammanfattningsvis har vi bara tagit oss ett skrovmål idag.
Visst låter det alldeles... underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback