L Y S A N D E

...än så länge i brist på semelfoton, men i helgen skall det blir ändring på det! Baka, baka, baka liten kaka :)
Liten, ja; men desto fler!

Helgen inföll ganska tidigt idag; Klassen genomförde ett gäng lysande redovisningar och bjöd våra examinatorer på ännu mer lysande semlor! Semlor som vi andra förövrigt oxå satte i oss! Fantastiskt FredagsFika!

Helgen kommer oxå att bli lysande - The Bitch-Trio kommer att vara samlad! Att vi är på skånsk mark borde inte... innebära någonting! This will be good!

Jag är helt övertygad om att det kommer att överskina den snö som föll igår och nära på gjorde att jag och Ahnstedt föll på vägen till skolan i morse; med cykelkorgen full av grädde :S Jag blev lite sur för sakens skull, men ännu surare blev jag när jag märkte att folk hånskrattade åt min nästan-vurpa; och med folk syftar jag enbart på Johan. Men det räckte...

Så nu funderar jag starkt på att gå med i Facebook-gruppen: DEN 1 MARS HÄLLER ALLA VARMVATTEN PÅ SNÖN OK!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback