Långfärdsdagar

på skridskor då!
Fast denna gång kommer vi hem utan förfrusna fingrar, utan blåaskinkor och utan att ha gjort några stjärnor i isen... Det är knappt man kan säga att Stenvalls varit ute o åkt långfärdsskridskor :S
Men:
Sagolikt, fantastiskt, underbart var det (Ja, jag vet, det är inte första gången jag säger det; men nu, liksom då så menar jag det på fullaste allvar!) Galet så fint det var!
This is my dream for today!
Fast frågan är om det inte var ännu finare idag:
Thusen miljarder diamanter på isens yta!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det där ser verkligen inte helt fel ut. Nästan så jag skulle tänka mig att ge mig ut en sväng jag också. :) Kram

2010-01-04 @ 13:36:21
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback