S N O W P A T R O L

Vinter, vinter, vintersaga!
Jag blir inte annat än lyrisk, lycklig, superduper glad och... förkyld av detta väder!
Men jag älskar det, liksom mycket annat just nu, verkar det iaf som om man kikar igenom de senast inläggen! Toppen, tycker jag!
Eftersom sommaren inte riktigt är min årstid tänker jag se mig själv som vinterbarn, och förmodligen kommer det förbli så: för att växa upp gör de nog aldrig, det fick iaf jag bekräftat då jag (nästan) oprovocerat ;) blev nedbrottad av min far i djupsnön!

Att starta dagen med 2 timmars snöskottning måste väl ändå anses som lyx i detta samhälle och detta klimat!
The Snow Patrol
we'll skotta for our lives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback