Snöslask och en ovillig Ahnstedt

Pålurad att våren var på gång blev man, och tulpander i tillbakaflyttspresent fick man!
De var dock de första som däckade ihop av detta slask-oväder!

Ett riktigt ösblask var vad vi fick idag!

Men jag kan faktiskt tycka att det är riktigt mysigt - och chansen att gömma vissa saker i snön förlängs iaf några dagar! Men framförallt så ger det mig en chans (av två orsaker) att fortsätta cykla på min kära Ahnstedt:

♥Folk håller sig helt enkelt inne och jag slipper bli asförbannad på att det är fler cyklister ute på vägen
(jag kan nämligen inte styra hur andra agerar i  trafiken, och när de stör min planering blir jag rent utsagt Förbannad - jag kan nämligen inte bromsa min cykel. Reaktionssträckan blir inte så lång...)
Det rullar inte så snabbt i det skånska slasket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback