Saturday sun

En snöcykelutflykt fick bli dagens äventyr - och jag lovar er att på Ahnstedt så är det ett äventyr! Tanken att cykla till Lomma var god, men när vinden tog i från de skånska fälten så blev det kallare än de -12grader som termometern visade, så... jag kapitulerade. Eller om man så vill; så gjorde jag bara min redan ömmande hals en god gärning!

Så hemåt det bar, hemåt till min gigantiska apelsinpåse - 100g från maxvikten av vad man fick köpa för 7:-/kg! The smålänning i sitt esse! Det var så uppladdningen inför kvällens sittning såg ut!
Lite närmare sanningen är dock: Bromhexin - Den brutalaste sittningsuppladdningen!
För det hjälpte att överdosera hostmedicin i förebyggande syfte - för att hosta ihjäl sig under sittningen lyckades hon undvika! Så istället skrek och sjöng hon i 8h...

Det märktes idag... :S

Så idag har hon tröstätit en massa gott (gott för halsen vill säga!)

Man måste kunna trösta sig - om så bara med en ostsmörgås
STIG JOHANSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback