Baños is the shit!

Efter en dag i Baños kan jag redan saga att jag alskar det! Staden ar kand for att vara en turiststad - och efter 3 veckor i sma spansktalande byar ar vi alla rorande overrens - vi alskar det har! Omgivningen ar underbara och vi bor pa varledens basta hosel - lyssna bara pa detta: Det finns varmvatten tillgangligt varje timme och toaletten har an sa lange spolat var gang! Detta ar ett semesterparadis!

Att jag lovprisar det hela sa beror formodligen pa var nyss overlevda Riverrafting - Gaaaah, that was sooo funny! Just nu alskar jag att kla mig i vatdrakt och bara hoppa ner i iskallt vatten! I vatdrakt klarar man allt - man kanner ju sig sa sexig! ;) Att jag just nu inte ar sadar fasligt radd for iskallt vatten ar nagot jag ar mycket stolt over - jag hoppas att det haller i sig! For forsranning kommer jag definitivt att gora igen! For de som ar intresserade kan jag beratta att floden utmanade oss med en klass 3,5 ;) Det var bara sa sjukt roligt!


Team Yoca

Att jag redan innan var overtygad om att jag skulle do (ingen som ar forvanad over detta!) gjorde det hela annu roligare! Shittans! Att nastan flyga ut en gummibat samtidigt som man skrattar och skriker ar onekligen en upplevelse i min smak! Om nagon fick tinnitus sa ber jag om ursakt - Anna 7 ar hade iaf roligt! ;) Roligt hade vi inte da vi med transporten tva ganger passerade bron varifran vi pa tisdag skall gora ett swingjump! Holy shit - jag och resten av gruppen har redan mardrommar om detta! Sa nar vi passerade bron blev det helt tyst i bilen...

Med gummibaten passerade vi staden Shell - aldrig trodde jag en enda av de thusen miljarder ganger jag passerat Shellmacken i Torsvik att jag en dag verkligen skulle passera den verkliga staden Shell, dar allt en gang startade for det foretaget! Lite kul bara!

Baños far an sa lange ett solklart (det har hitintills varit soligt var timme...) toppbetyg! Gardagen var supermysig! Vi traffade pa en finlandare (det ar ju en turiststad, som sagt!) som tog med oss till ett cosy café som serverade varldens godaste smoothies! Vi funderade en sekund pa om vi skulle vara halsosamma och ta en Vitamine Smoothie, men slutligen satt alla med var sin Ray´s Chocolate Smoothie - it doesn´t cure anything, but WOW it is delicious! Dar satt vi ett bra tag och och bara glassade, samtidigt som vi tittade pa den skummaste film jag nagonsin sett. En film fran Lima som inte handlade om nagonting alls - men jag antar att det ar helt i deras livsstilslinje att gora en langfilm om en by som firar pask. Hur det slutade vet jag inte - hemma pa hostlet serverades det kottbullar och potatismos! This is heaven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback