Elektrisk eufori!

En fysikers varsta drom, eller mardrom!?
Jag vet faktiskti inte vilket jag foredrar, men mina fysiska vanner dar hemma, ni borde iaf fa se detta virrvarr av bade elektriska och magnetiska falt som vi dagligen och nattligen omger oss av. Jag visste att jag skulle tagit med CombinovaI ;) Addera sedan en fruktansvard mangd aerosoler, sa befinner ni er oxa praktiskt taget i Quito! Och idag glomde jag att ta med min nyinkopta REGNPONCHO, suck, hur glommer man den nar man med 100% sakerhet vet att det kommer pissregna pa eftermiddagen, pa precis samma vis som de gjort varje eftermiddag hitintills. Suck. Jag kommer bli blot igen! Men i djungeln, som vi beger oss emot pa sondag, dar kommer jag och min poncho bli basta vanner! Jag lovar!

Tack for halsningen hemifran - men den varmer anda inte! Har ar namligen konstant svinkallt, du lagger dig kall och vaknar upp (vilket du trodde var omojligt) annu kallare. FLEECEJACKAN ar min trognaste trofoljare just nu! Den aker aldrig av! Idag hade vi spanskalektion med en larare i halsduk - pa EKVATORN!? Suck, jag och Heidi lyckas alltid vara pa fel stalle pa fel tidpunkt. Vi funderar pa att gora det till var grej!

Kommentarer
Postat av: Arne och Astrid

Ditt intresse för elektriska ledningar skulle gjort din farfar och farfars far stolta för så såg det ut när dom gjort sitt jobb tidigt 1900-tal. Vi önskar regn.

2010-07-16 @ 06:46:54
Postat av: Mattias

Snyggt är namnet Aka Thailand :D

2010-07-19 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback