¡Hola!

(1) Resans start - 10 timmar vantan i Amsterdam. Fun! (2) Virgin of Quito (behover jag saga att det ar statyn pa kullen vi pratar om. (3) Fasadvagg pa vag mot gamla stan. (4) Utsikten fran den bestigna kyrkan i Gamla Stan (5) View fràn parken jag och Heidi flydde till andra dagen - nar de andra agnade sig at stadsrundvandringen vi bada gjort dagen innan de andra kom (6) Old ciry - statyn pa torget kantad av kyrkor, parlament och andra viktiga byggnader av hog rang (7) The Group - i vantan pa bussen som har for vana att stanna i rondellen. Det hade uppskattats i Sverige! (8) Vi andas ut nar vi far de-besiga kyrkan, utsikten njuter vi mer av pa nedvagen! (9) Quito by night.

Quito time!

Nu har jag antligen tagit mig i kragen och borjat betala for Internet i den har skitiga stan. Framsta anledningen ar ju saklart for att radda mina foton ;) Pa skolan finns gratis Internet men inga moss pa halften av datorerna. Men vi uppskattar gesten att det datoriserar det har landet. Gracias! Vi tog oss dock i kragen o uppdaterade resedagboken igar, vilket jag hoppas att ni alla redan har sett - annars ar det bra dags att vi kollar in AnnaOchHeidi. Tacksam ar jag om ni laser dar, det sparar mitt talamod sin vikt i guld. Jag hatar namligen tangentbord utan a, a, o. Suck!!

Onsdagmorgonen, alltsa dagens morgon, var AEROSOLmorgon. Pa de 20 minuter det tar att ga fran min vardfamilj, that is: Damen, holl jag bokstavligt talat pa att do. An kan jag inte halla andan den tiden. Arh, jag hatar storstader11 Tur har vi iaf att det inte ar varmt. Berlinupplevelsen vill vi inte uppleva igen| Dock ingen risk har = happy dayII

Kommentarer
Postat av: Arne och Astrid

Hej!!!

Kul att se bilder från Quito. Hoppas ni lär er lite spanska också. Vi har haft ca 30 gradig värme sedan ni åkte iväg.

Arne och Astrid

2010-07-15 @ 17:34:19
Postat av: Arne och Astrid

2010-07-15 @ 17:55:34
Postat av: AnnaOchHeidi

Oooh, sa haligt att ni har det varmt och fint: for det ar precis vad vi inte har ;) Och idag har jag glomt min regnponcho - hur kan man missa det nar det ar 246% sannolikhet att det regnar pa eftermiddagen nar man ska ga hem. I really love this!

2010-07-15 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback