PACKPANIK

Hur får man ner sitt liv i en mycket mycket liten ryggsäck!?
Enda chansen, som jag ser det nu, är att helt enkelt lämna vandringskängor, myggnät, tjocktröja, handduk, reseapotek och regnjacka hemma. Hur jag då skall klara mig återstår att se, men just nu känns det väldigt lockande att testa! Gårdagen spenderades i ett svettigt och frustrerat tillstånd - och ändå blev det inte klart. Det var således fantastiskt att vakna upp idag, i ett hav av onedpackade attiraljer. Suck. Men för första gången i mitt liv känner jag dock att jag kommer att använda alla de kläder jag packat ner, till och med flera gånger! Det ni! Fast det känns som en oundviklighet då man enbart får ner två par shorts och en tjocktröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback