Summer Summary


En bildkavalkad!
Svensk sommar 2010 - det känns som ett helt liv!
Kanske känns det så då man blir utsatt för ett miniäventyr om dagen - det måste ju vara bästa uppladdningen inför en riktig ÄVENTYRSRESA! Med småäventyr så menar jag såklart vildsvinsvakan, tennisspelning i gryningen, Lisebergsbesök, midnattsbad, golfspelande, vedhuggning i massor, glassätarutmaning på Danska Glassbaen,  badringsåkande efter motorbåt, simtur till Stenen och ett givande kvällsfiske! Jag kunde iaf glädja Johan genom att flertalet gånger visa honom fruktan i mina ögon - värst var det såklart innan badringsåkandet (det är delvis av den anledningen som det inte finns några foton på just den aktiviteten!) men även Liseberg bjöd på liknande godbitar ;) Uppsvinget var en fasa! Jag hoppas inte att någon fick tinnitus under den åkturen. En annan farande fasa var FlumRiden; tungt lastade som vi var, med mig i fören, frammanade vi en enorm svallvåg. Som i slowmotion skådade vi den då den, säkerligen uppmätt till en kubikmeter, höjde sig över fören på stocken. Ungefär här hinner men tänka: Undrar var allt detta vatten skall ta vägen!? I mitt knä, såklart! Det enda man sedan hör är hur de två främlingarna placerade bakom oss i stocken gapskrattar!

Vattenorädd är jag nu redo att ta mig an Ecuador. Packningen däremot kommer jag nog aldrig att bli redo för...

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ni är så himla fina <3

2010-07-07 @ 07:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback