Offentliggörelse

Efter att ha tillbringat 2 eftermiddagar av mitt liv åt att röja bort sly från vår vildtomt, anser jag mig erhållit tillräcklig erfarenhet för att i offentlighetens ljus få gå ut som EkSlyHatare! Den vackra tomttårtbit som vi senast köpte till vår tomt var nämligen en ekbacke. Utan närmare eftertanke låter detta som det ideala tomtköpet - så puttinuttigt, men det är FEL! Vid köp som detta kommer jag framöver alltid att ha med en gnutta eftertanke! Ni som ännu inte känner till er ståndpunkt i denna fråga - försök inte heller att hitta den - det är inte värt det!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Lite bitterhet har då ingen dött av!

2010-06-17 @ 01:09:50
Postat av: Anna

Men jag ee inte BITTER!

2010-06-17 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback