VERTIGO

Jag skäms för att säga det - men idag togs årets första dopp!
(Tack för fotoinspirationen, Heidi!)
Däremot är jag stolt över att kunna säga att det (helt sant och ärligt!) var riktigt skönt! Varmt och gott och allt det där andra som man i vanliga fall inte ens vågar drömma! Tro nu bara inte att allt var sådär rosaskimrande och pluttigulligt som det vid första anblick verkar - jag fick nämligen vatten i örat! Och vatten i örat under min jungfruresa (eller bör det heta jungfruvandring...?) i mina nya kängor, gjorde mig närapå sjösjuk. En fantastisk kombination med kängorna i sig, som av någon outgrundlig anledning heter:

HAGLÖFS VERTIGO (=A sensation of whirling and loss of balance, caused by looking down from a great height) HI Q GT

Det finns väl inga vulkaner i Ecuador som man kan trilla ner i...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback