FLYING HIGH

BB - Beautiful Birthday
Tusen tack, love, för allt du fixat!

"and although you don't always get what you want,
or what you expected or planed,
you are at some point bound to succeed!"

We are who we are


Idag har jag upplevt årets bästa uppvaknande! Klyftat äpple på sängen och nybakta scones i köket - dagen kunde inte startat bättre! Tur att det faktiskt var min födelsedag, för detta är nog inget man kan begära var dag... Att sedan få springa ut på gården för att leta paket, säg vems dröm jag inte levde då!? Fantastiskt!

Rent konkret så har hon blivit en kritpåse, ett linslock, 4 bordstabletter, ett spanska-lexikon, en rejäl tulpanbukett, en kletig hundskit och ett FOTOALBUM♥ rikare!

Tusentusen tack!!

Och tusentusentusen tack till alla som Grattat och tänkt på mig idag! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ojoj, grattis i efterskott! Det där låter som en toppenfödelsedag! :)

2010-03-27 @ 13:15:12
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback