Helg-enhancement

The OER is on top efter träning, utgång och soliga promenader!

Spanska VOGUE och en nyshoppad svart strandklänning -
perfekta kombinationen av avslappning och uppladdning

Av mina tre lediga dagar har jag nu lyckats slå ihjäl precis 50 % på att göra ingenting - men jag brukar motivera min overksamhet med att det förmodligen var precis vad jag behövde ;) Men underbart är det att

• Slippa dra ner persiennen vid datorn så fort solen skiner
• Ha obegränsat med tid på gymmet
• Kunna gå på stan och Anna-shoppa (Titta-fundera-bestämma sig-gå tillbaka o handla!)
• Ha tentafest med underbara klassen
• ...och ta vårens första sovmorgon...

Så fånigt! Så underbart! Nu vill jag ha kaffe!

Nu inleder vi Bootcamp Ecuador


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

åh älskade vogue! :) ♥

2010-03-19 @ 02:55:25
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback