ONE HOUR

FOR THE EARTH
but one night for Johanna!

Sista kvällen med Johanna firades (i brist på bättre ord; här finns ju inget Shift+F7) med en SuperSuper-trevlig ByeByeDinner. Gud vad jag kommer sakna dig här vännen!

Restaurangvalet blev förvånansvärt enkelt när vi såg att Italia skulle delta i EARTH HOUR. Toppen tyckte vi alla och hann således sätta oss innan de släckte ner. Beställning i stearinljus var supermysigt, men jag undrar om kockarna tyckte att det var lika mysigt att laga maten med pannlampa! Käckt!

Dagen är dock svår att sammanfatta, då resultaten visar så väl överskott som underskott
•För mycket fika
•För mycket vin
•Förlorad timme
Hade jag inte varit så fruktansvärt rastlös under dagen så hade fikat kunnat undvikas och dagen slutat i jämvikt, men det är oftast inte min melodi: Ös på!
Det som bakades var våra KillerCookies, från The Bitches BakBok!

Jag frågar mig dock om inte gräddningstiden borde ha varit 0 min... ;) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback