S U N N Y ANNA-SÖNDAG

Att starta sin lediga söndag med att frivilligt kolla in vad den nya kursen skall handla om:

\nabla \times \mathbf{B} = \mu_0\mathbf{J} + \mu_0 \varepsilon_0 \frac{\partial \mathbf{E}} {\partial t}\

fick mig att fundera om jag inte snarare borde sitta inlåst på gamla mentalsjukhusområdet St Lars
Så jag begav mig dit för att se om de var intresserade; men de lät mig passera...

Så fotopromenaden fortsatte genom mitt LundaLand och såväl frekvensen som intensiteten på solens strålar ökade med stegen. FANTASTISKT! Till och med de små gula blommorna verkade trivas utmed sin södervägg!
Idag har jag varit vaken!

Mitt på dagen passade hon på att gå på ett pass - för av någon anledning så höll en Oslo-bo ett spinningpass på Gerda; och hör o häpa: Trots att jag som halvnorsk inte förstod många av de ord han yttrade så blev hon ordentligt svett ;) Men man kan dock inte jämföra den norska varianten med Vasaloppsvarianten ;)
Ibland känns till och med Lund lite spännande, färgglatt, spirande och mäktigt:
Precis som jag vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback