Våren var på besök

i en vecka... men sen ångrade den sig!
Två hårda pluggveckor, som inte ens varit tentaveckor, vilka trots allt inneburit ett konstant sittande på min svarta kontorsstol (den borde svartlistas vid det här laget!), har starkt bidragit till min blogg-backout. Inte en minut extra ville hon sitta ner och inte ett ord i onödan ville hon skriva. Men en forsknings-review senare är hon nu sugen på att blogga igen!

Det är kanske mer hennes grej, ty:


Ingen forskare kan med trovärdighet slå fast vad som gäller för människans räkning enbart genom att studera möss... Fan!


Jag som trodde jag hade hittat något där... ;)

Och passa på innan nästa vecka var hon ju tvungen att göra, för då lär hon ju behöva sitta på den svartlistade stolen igen. Huamig! Så idag, eftersom dagen till ära har firats med ledighet, så passade det ju utmärkt att frivilligt sätta sig ner mellan alla de solpromenader som hon ägnat sig åt idag! Promenader och fika - och ett gemensamt inskickande! ARH!!!


Vad som hänt sen sist bör kanske sammanfattas här... Men det enda jag kan komma på är att hon lagt pengar på att köpa ett par trånga och fruktansvärt obekväma skor - men jäkligt bra är de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback