V A S A L O P P S SPINNING

låter det ens bra i någons öron!?
Men hur startar man den första söndagen i mars bättre än men en blåbärssmoothi!?

Det är nog även bästa uppladdningen inför ett Vasaloppsspinning-pass, i alla fall i kombination med en korvmacka;) Det måste varit det som mina vänner inte visste! För hela veckan har jag framfört detta som den perfekta söndagsaktiviteten, men det var ingen som dök upp när det var dags för 3h 20min spinning...

Å andra sidan så var det kanske bara jag som förknippades med en fläskkorv igår...!?

Bild lånad från gerda

Men en positiv sak förde det i alla fall med sig - hon längtar lite till att få sätta sig ner på den svartlistade stolen igen!

Kommentarer
Postat av: JosefineSK

Du är galen....!

2010-03-07 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback