2 6 . 5 4


V Å R R U S
Märk väl att Team Sjukhusfysikerna definierade detta lopp som en kick-off inför sommarens löpträning, så målet med det hela är ju att få se ett lägre tal än 26.54 nästa gång man springer i mål! I år är det även okey att motivera sin tid med uppbromsning av söliga tanter, hundar och mammor med barnvagnar. Det vill säga samma beskyllningsfaktorer som i alla andra situationer! ;) Hur kul som helst kan jag iaf lova att vi hade! Och det kommer garanterat att ske fler gånger, men det innebär ändå inte att jag obetänksamt anmäler oss till Lidingöloppet nästa år :S Lundaloppet känns då lite mer som hemma!

Dagens belöning kom iaf när man passerat mål - först då fick man ju den rosa medaljen runt halsen! Och inte nog med det, laget kunde sedan samlas runt skinka, korv, bröd, ost, leverpastej, morötter, potatissallad, bulle, kaffe, läsk, fil och choklad. Happy day, sa vi alla och högg in! I pick-nick-kassen fanns även ett rabatthäfte, vilket fick uppackar-Sofia att genast dela ut det första till mig, en av två smålänningar i laget; jag förstår inte det ;)
Sammanfattningsvis en mycket bra måndag!
Snyggt jobbat tjejer! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback